Notice: Undefined offset: 4 in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 26
سید اکبر حسینی نژاد


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12




سیاسی » مشاهیر سیاسی » تعداد بازدید: ٣٠٧٥٦٤
سید اکبر حسینی نژاد
امتیاز:

Notice: Undefined variable: counter in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 271

دکتر سید اکبرحسینی نژاد کاندیدای ائتلاف اصولگرایان از حوزه انتخابیه اردکان می باشد.

وی فرزند مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید مهدی حسینی نژاد بوده و در در اردکان متولد شد. پدر او ازعلمای به نام اردکان و از سادات عریضی بود که شجره وی به امام جعفر صادق علیه السلام بر میگردد، و زندگی پدرش مانند عامه مردم ساده و بی آلایش و مورد اعتماد عموم مردم بود.

او تحصیلات ابتدایی را در دبستان فردوسی و متوسطه را در دبیرستان شرف اردکان گذرانید، و در دوران تحصیل از معدود دانش آموزان مخالف رژیم منفور پهلوی بود و ضدیت او در برابر رژیم ستمشاهی زبانزد خاص و عام بود و هرگز در برابر ارعاب و تهیدهای رژیم سر تسلیم فرو نیاورد. دکتر حسینی نژاد در سال ۱۳۵۰ در رشته پزشکی دانشگاه اصفهان پذیرفته گردید و در دوران دانشجویی پیشتاز دانشجویان مبارز و مخالف رژیم بود و به عنوان الگوی دانشجوی مسلمان انقلابی تعهد و تدین را محور فعالیت های مبارزاتی خویش قرار داده و در مبارزه مستمر دانشجویی علیه رژیم قد برافراشت، و با آغاز خیزش انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به همراه سایر دوستان انقلابیش هسته و کانون مبارزه علیه رژیم ستمشاهی را در شهرستان اردکان تشکیل داد که با کمترین وسایل، اقدام به چاپ و تکثیر اعلامیه حضرت امام (ره) می نمودند و در طراحی و برنامه ریزی راهپیمائیهای ضد رژیم نقش محوری و موثری را به عهده داشت. در اواسط سال ۱۳۵۷ پس از فراغت از تحصیل ناگزیر به خدمت سربازی اعزام گردید و زمانی که سربازان به دستور حضرت امام (ره) سربازخانه ها را ترک کردند. وی به دستور حضرت آیت الله پسندیده نماینده حضرت امام در محل خدمت خود ماند تا فعالیتهای ضد رزیم را ادامه دهد و از معدود کسانی بود که با لباس افسری در تظاهرات ضد رژیم شرکت می نمود و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بنا به درخواست روحانیت و مردم آن منطقه بعنوان مسئول بهداری ذوب آهن و مسئول بهداری زرند به انجام وظیفه مشغول گردید. سپس در سال ۱۳۵۹ در رشته تخصصی اطفال دانشگاه تهران پذیرفته شد و در دوره تحصیل به دلیل پشتکار و فعالیت چشمگیر بعنوان رزیدنت ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران در این رشته انتخاب گردید و در سال ۱۳۶۲ موفق به اخذ بُرد تخصص گردید. در زمان بمباران رژیم بعثی عراق بهداشت و درمان شهرستان قم که احتیاج مبرم به سر و سامان دادن داشت، مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قم را بعهده گرفت. سپس به ریاست بیمارستان فاطمی و به دنبال آن بیمارستان شهید فهمیده تهران منصوب گردید.

دکتر حسینی نژاد در طول جنگ تحمیلی بسان یک سرباز فداکار پیوسته با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل به مداوای مجروحین می پرداخت. وی در انتخابات پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت نموده و بعنوان نماینده از حوزه انتخابیه اردکان و میبد به مجلس راه یافت و اهم فعالیت های نامبرده در مجلس شورای اسلامی بشرح زیر میباشد:

الف) تلاش و پیگیری مستمر برای جداسازی حوزه انتخابیه اردکان و میبد و ارائه پیشنهاد شجاعانه در مورد استقلال حوزه انتخابیه اردکان و دفاع منطقی و خردمندانه که منجر به تصویب پیشنهاد مذکور گردید. (توضیح اینکه این امر در تاریخ اردکان بی سابقه میباشد)

ب)عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان و تأمین اجتماعی مجلس شورای اسلامی.

ج) نماینده منتخب مجلس در هیئت امناء تبصریه لایحه ارزی قانون بودجه سال ۱۳۷۷ و ۱۳۷۸

د) مشاور هیئت اعزامی از مجلس شورای اسلامی در نود و هشتمین کنفرانس بین المجالس مصر (قاهره)

ه) عضو گروه دوستی پارلمان ایران و چین.

و) عضو هیئت نظارت بر احداث بیمارستانهای مصوب مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور.

ز) عضو هیئت عالی نظارت استان یزد در امر انتخابات شوراهای اسلامی کشور

ح) شرکت فعال در تدوین طرحهای قانونی و بررسی و تصویب طرحها و لوایح تقدیمی به مجلس شورای اسلامی.

ط) شرکت فعال در کمیسیون بهداری و بهزیستی و حضور مستمر در بیش از ۱۵۰ جلسه و ۳۵۰ ساعت کار که حاصل آنها بررسی ۱۲ طرح اصلی و ۱۸ طرح فرعی، ۱۴ لایحه اصلی و ۴۰ لایحه فرعی میباشد.

توضیح اینکه بعضی از لوایح و طرحهایی که در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت عبارتست از :

۱) طرح پیوند اعضاء بیماران فوت شده یا بیمارانی که مرگ مغزی آنها مسلم است که با تصویب آن، اعزام بیماران جهت پیوند قلب، ریه، کبد، کلیه و… بخارج از کشور به پایین ترین سطح ممکن میرسد..

۲) لایحه تأسیس شرکت پالایش و پژوهش خون کشور.

۳) لایحه بیمه بازنشستگی، فوت و از کار افتادگی بافندگان قالی، قالیچه، گلیم و زیلو.

۴) طرح تعیین ظرفیت پذیرش دانشجو در گروه پزشکی.

۵) طرح انطباق امور اداری و فنی موسسات پزشکی با موازین شرع مقدس اسلام.

۶) شرکت در چندید مأموریت خارج از کشور برای آشنایی با برنامه های بهداشتی – درمانی – سیاسی – اقتصادی بعضی کشورها مانند: لبنان، مصر، سوریه، سریلانکا و…

۷) ارائه پیشنهاد و به تصویب رساندن مبلغ سه میلیارد ریال جهت بیمارستان نیمه تمام ضیایی اردکان و منظور نمودن ردیف جهت آن در لایحه بودجه سال ۷۹ در کمیسیون بهداری و بهزیستی مجلس شورای اسلامی.

۸) تذکر به وزراء محترم راه و ترابری و جهادسازندگی و پیگیری جهت ساخت راههای اردکان، خرانق و اردکان، حاجی آباد و اردکان، چوپانان و دو بانده کردن راه اردکان نائین و اختصاص چند میلیارد ریال اعتبار برای آنها.

۹) تذکر به وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و پیگیری در مورد وضع بیمارستان و بهداشت و درمان اردکان و ساخت درمانگاه جایگزینی شهر احمدآباد و جلوگیری از شیوع بیماری سالک که مردم منطقه را نگران کرده است.

۱۰) اختصاص دستگاهای اکوکاردیو گراف – الکترو شوک از طرف هیئت امناء تبصره لایحه ارزی و اخذ دستگاه سل کانتر از وزارت بهداشت و درمان و پیگیری جهت تحویل دستگاه اتوآنالیزر جهت بیمارستان اردکان و تخصیص دستگاه رادیولوژی جهت درمانگاه تأمین اجتماعی.

۱۱) پیگیری جهت ساخت، تکمیل، تجهیز و تأمین پرسنل مراکز اورژانس عقدا، ساغند و رباط، درمانگاهای ترک آباد، رباط پشتت بادام، مزرعه نو و عقدا و دیگر مراکز بهداشتی درمانی حوزه انتخابیه.

۱۲) پیگیری جهت تکمیل راه آهن و شروع عملیات فرودگاه.

۱۳) پیگیری جهت احداث شبکه لوله کشی گاز در اردکان، احمدآباد، ترک آباد، عقدا، مزرعه نو و بفروئیه.

۱۴) پیگیری جهت توسعه مراکز مخابراتی در اردکان، احمدآباد، ترک آباد، حاجی آباد زرین و تلفن همراه در اردکان و عقدا.

۱۵) پیگیری جهت برق رسانی به روستاهای فاقد برق و شهرک صنعتی عقدا.

۱۶) پیگیری مستمر جهت بهسازی روستاها و تلاش برای تأمین آب آشامیدنی روستاهای فاقد آب سالم و تأمین اعتبار برای ساخت مدرسه و مراکز ورزشی و خدماتی در بخشها و روستاهای تابع شهرستان اردکان از جمله عقدا، خرانق، ترک آباد، هفتاددر، چاه افضل، مزرعه نو، خلیل آباد، اشتیجه، ملکوه، سروعلیا و سفلی، توت، حاجی آباد زرین و …

۱۷) پیگیری جهت تسریع در امر انتقال آب زاینده رود به اردکان، عقدا و مزرعه نو.

۱۸)پیگیری و گرفتن مجوز پذیرش دانشجو جهت دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه آموزش عالی در اردکان.



توجه: از آنجا که درج مطالب در سایت "محبوبترین‌ها" برای همه کاربران آزاد می باشد، از همه کاربران محترم تقامندیم؛ در صورت مشاهده مطلبی خلاف واقع، غیرقانونی و یا منافی فرهنگ و اخلاق ایرانی و اسلامی در هر یک از پروفایل‌ها، از طریق بخش "تماس با ما" سایت مدیریت سایت را در جریان بگذارید.
 روابط عمومی سایت محبوبترین‌ها
Share


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12



صفحه اصلی | ارتباط با ما | درباره ما | خبرنامه | جستجو | نقشه سایت | RSS
محبوبترین‌های سیاسی | محبوبترین‌های ورزشی | محبوبترین‌های هنری | محبوبترین‌های اقتصادی | محبوبترین‌های دانش | محبوبترین‌های اندیشه | محبوبترین‌های فرهنگ و ادب | محبوبترین‌های ارتباطات | محبوبترین‌های تاریخ و جامعه | محبوبترین‌های بهداشت
Notice: Undefined variable: linktop1 in /home/mahbobtarin/public_html/bottom.php on line 28

سید اکبر حسینی نژاد

محبوبترین‌ها,مشاهیر ایران,بیوگرافی نخبگان,جدیدترین اخبار,محبوبترین‌چهره‌ها,محبوبترین‌های سیاسی,محبوبترین‌های ورزشی,محبوبترین‌های هنری,محبوبترین‌های اقتصادی,محبوبترین‌های پزشکی,محبوبترین‌های فرهنگی,محبوبترین‌های دین و اندیشه,محبوبترین‌های رسانه و ارتباطات,محبوبترین‌های علم و دانش,محبوبترین‌های تاریخ و جامعه,